با تشکر از همراهی ساکنان گرامی در پرداخت سهم واحد در پروژه تجهیز مجتمع به دوربین مداربسته و اتاق مانیتورنگ مرکزی بدینوسیله شروع فرایند مناقصه پروژه اعلام میگردد.
بر طبق برنامه ریزی انجام شده در کمیته ویژه پروژه دوربین و تصمیم هیئت مدیره مراحل زیر جهت تعیین پیمانکار و شروع پروژه طی خواهد شد.
۱- با نهایی شدن اسناد مناقصه از تاریخ ۱۹ فروردین اطلاعیه فراخوان مناقصه پروژه در مجتمع منتشر شده است و از همسایگانی که شرکت صاحب صلاحیت را می شناسند دعوت گردید که این شرکت ها را از این اطلاعیه آگاه سازند و یا به دفتر معرفی نمایند.
همچنین به شرکتهای صاحب صلاحیت با سابقه اجرای پروژه هایی مشابه نیز اطلاعیه فراخوان مناقصه ارسال میگردد.
۲- طی ده روز فرصت تا پایان ۲۸ ام فروردین تمامی شرکتهایی که واجد شرایط هستند و تمایل به گرفتن این پروژه دارند میتوانند به دفتر مراجعه میکنند اسناد مناقصه را تهیه میکنند و پاکتهای دربسته حاوی پیشنهاد قیمت و همچنین تضامین و رزومه شرکت را در داخل جعبه قفل شده که در نگهبانی قرار میگیرد می ریزند.
این صندوق توسط بازرسین محترم قفل میشود و تا پایان فرصت کلید در اختیار بازرسین خواهد بود.
ده روز دیگر در پایان مهلت در جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرسین و اعضای کمیته مشاوران پروژه (و هر ساکنی که مایل به حضور باشد) صندوق توسط بازرس باز و پاکتها مفتوح و قرائت خواهد شد و برنده مناقصه مشخص می شود
از اوایل اردیبهشت ماه پس از تعیین شرکت برنده مناقصه عقد قرارداد و ثبت سفارش اجناس، و اجرای پروژه تحت نظارت فنی شرکت مشاور آغاز خواهد شد
انشالله
برای آگاهی از سیر اجرای مناقصه و سایر اطلاعات پروژه صفحه ویژه این پروژه در این لینک را دنبال بفرمایید