به اطلاع ساکنان گرامی می رساند، مرحله نصب دوربین های محوطه بیرون مجتمع شامل خیابان و درب ورودی مجتمع در روزهای پایانی هفته گذشته به اتمام رسید.
جهت این مرحله شرکت پیمانکار با استفاده از جرثقیل دوربین های موجود قدیمی و کم کیفیت موجود را با دوربینهای جدید و دید درشب 4 مگاپیکسل جایگزین نموده و کابل کشی آن به اتاق مانیتورینگ را انجام دادند و هم اکنون این دوربین ها در مرحله تست بهره برداری قرار دارند.
لازم به توضیح است طبق نظر هیئت مدیره دوربین های قدیمی باز شده از این محوطه (که قابلیت کیفیت پایینی داشتند) و تجهیزات همراه آنها نیز درقسمت های کم اهمیت تر محوطه درونی مجتمع نصب و مورد بهره برداری قرا خواهد گرفت.
در گالری زیر تصاویری از این مرحله از پروژه و تست تصاویر آنها را مشاهده می فرمایید.
به استحضار مالکان گرامی میرساند تا این تاریخ عملیات کابل کشی و نصب دوربین ها در پارکینگهای بلوکهای جنوبی به اتمام رسیده و دوربین ها تحت تست تصویر قرار دارند.
هم اکنون عملیات نصب دوربین و کابل کشی در محوطه ها در حال انجام است و پس از آن نصب کابل های فیبرنوری و انتقال تصاویر به اتاق مانیتور مرکزی انجام خواهد شد.
بر این اساس با مصوبه شماره 10 هیئت مدیره مصوب نمود مبلغ 300 میلیون تومان بابت بند ب ماده 6 قرارداد به صورت علی الحساب به شرکت پیمانکار پرداخت نماید. (تصویر بند مربوطه در صورتجلسه را مشاهده بفرمایید)
به استحضار مالکان گرامی میرساند تا این تاریخ عملیات کابل کشی و نصب دوربین ها در پارکینگهای بلوکهای شمالی به اتمام رسیده است و دوربین ها تحت تست تصویر قرار دارند.
از ابتدای مهر عملیات نصب دوربین و کابل کشی در بلوکهای جنوبی (5،6،7،8) آغاز گردید.
در تصاویر زیر گزارش تصویری از اجرای این قسمت از پروژه را مشاهده می فرمایید.
به اصلاع همسایگان گرامی می رساند، پیرو امضای قرارداد پروژه تجهیز مشاعات مجتمع به سیستم دوربین های مداربسته، شرکت پیمانکار با معرفی پرسنل اجرایی خود به مجتمع کار عملیاتی پروژه را آغاز نمودند. در اولین مرحله قبل از شروع پروژه، شرکت مشاور با تست کابلهای خریداری شده و تائید کیفیت آنها اجازه کابل کشی از پارکینگ بلوک 1 را صادر و عملیات تحت نظارت شرکت مشاور و مدیر اجرایی و نظارت عالی نمایندگان هیئت مدیره آغاز گردید.
با سلام خدمت همسایگان بزرگوار
به اطلاع می رساند با توجه به عقد قرارداد و واریز مبلغ پیش پرداخت قرارداد به پیمانکار برنده مناقصه، به سرعت اقلام مورد نیاز پروژه خریداری و به مجتمع انتقال یافت. انشالله طبق زماندی پروژه به سرعت تیم فنی نسبت به شروع پروژه اقدام خواهد نمود.
گزارش تصویری ورود اجناس به داخل مجتمع را در گالری زیر مشاهده بفرمایید.
درود خدمت مالکان و ساکنان گرامی
با کمال مسرت به استحضار شما گرامیان می رسانیم، همانگونه که در مجمع شفاها گزارش گردید به حمدالله با تلاش و پیگیری های مجدانه هیئت مدیره و مدیر محترم اجرایی و ارائه مستندات قانونی پروژه دوربین به دادگاه صادر کننده دستور موقت توقف، در تاریخ 17 تیر ماه سال جاری دادگاه دستور موقت را ملغی و رفع اثر نمود و براین اساس مانع حقوقی تحمیل شده توسط عضو اسبق هیئت مدیره در راه اجرای پروژه برداشته شده است.
بلافاصله بعد از وصول نامه رفع توقیف پروژه، مذاکره با شرکت برنده شده در مناقصه دوربین جهت تهیه قرارداد در دستور کار قرار گرفت و بعد از چندین جلسه در هفته گذشته قرارداد نهایی و به امضا رسید.
امروز مورخ 13 امرداد 1403 پیش پرداخت پروژه به حساب شرکت واریز گردید و عملا از این تاریخ این پروژه آغاز شد. و انشالله به سرعت به اتمام خواهد رسید.
درود خدمت مالکان و ساکنان گرامی
متاسفانه لازم است گزارش یک سنگ اندازی و مانع تراشی در مورد پروژه دوربین را به استحضار شما گرامیان برسانیم.
برگزاری مناقصه قانونمند و شفاف برای اولین بار در تاریخ مجتمع
ناگهان یکی از اعضای هیئت مدیره سابق در اقدامی کینه توزانه با بهانه نقض حریم خصوصی اقدام به تودیع وثیقه ملکی و طرح دادخواست فوری دستور توقف پروژه دوربین از دادگاه تا زمان رسیدگی به شکواییه نمود و متاسفانه دستور موقت توقف پروژه صادر شده است.
و عملا موقتا ادامه کار پیمانکار متوقف شده است.
در حال حاضر هیئت مدیره ضمن ارائه لایحه و مستندات لازم از دادگاه تقاضای لغو دستور موقت را درخواست نموده است و منتظر اعلام نظر خواهد بود و پس از آن در مورد چگونگی ادامه پروژه، شکایت از ایشان پیرامون خسارات وارده تصمیم گیری خواهد نمود.
توجه شما را به مشاهده تصویر دادخواست طرح شده و دستور موقت صادر شده جلب می نماییم. و از مالکان گرامی دعوت می شود قضاوت نمایند آیا در هیچ کجای این پروژه قصد نصب دوربین در مکان های خصوصی مطرح بوده است؟ آیا راهروی پارکینگها، محوطه، ورودی متجمع جزو اماکن خصوصی است؟ آیا مطابق ادعای مطرح شده دوربین در این مشاعات به همه مکانهای واحدها دید دارد؟ آیا این پروژه که با رای اکثریت قاطع مجمع مصوب شده بدون رضایت مالکان اجرا می شود و دهها آیای دیگر
قضاوت با افکار عمومی
درود خدمت مالکان و ساکنان گرامی
با احترام به استحضار می رساند با توجه به اتمام زمان دریافت پیشنهادات شرکت در مناقصه، در تاریخ 1403/02/17 جلسه کمیته ویژه مناقصه متشکل از صاحبنظران و مشاوران با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین برگزار گردید. در این جلسه صندوق قفل شده حاوی پاکتهای شرکت در مناقصات به سالن اجتماعات انتقال و توسط بازرسین محترم قفل صنوق باز و تعداد پاکتهای وصول شده شمارش و نام شرکتهای شرکت کننده در مناقصه قرائت و صورت جلسه گردید.
سپس ابتدا پاکت الف حاوی ضمانت شرکت در مناقصه توسط بازرسین مفتوح و یک شرکت که ضمانتی ارائه ننموده بود از مناقصه حذف گردید.
در ادامه پاکت ب حاوی اطلاعات ثبت شرکت، رزومه، گواهی ها، …. مفتوح گردید و بر اساس تکمیل بودن اطلاعات درخواست شده شرکت باقیمانده طبقه بندی گردیدند.
نهایتا پاکت ج حاوی پیشنهاد قیمت خرید و اجرای پروژه مفتوح گردید و نهایتا با توجه به قیمتهای پیشنهادی 3 شرکت واجد شرایط در مراحل قبل که قیمتهای پیشنهادی نزدیک به هم ارائه نموده بودند انتخاب و مقرر شد مدیریت به همراه شرکت مشاور و اعضای هیئت مدیره با این شرکتها در مورد شرایط پرداخت و بازنگری قیمت و ارائه تخفیف مذاکره و رایزنی انجام دهند و پیشنهاد نهایی و به روز شده این سه شرکت منتخب در مناقصه جهت تصمیم نهایی به کمیته ویژه مناقصه ارائه گردند تا شرکت نهایی انتخاب و عقد قرارداد صورت گیرد.
در راستای شفافیت حداکثری این پروسه قانونمند، انشالله به زودی خلاصه گزارش ویدئویی و صورتجلسه امضا شده این جلسه در همین صفحه ویژه منتشر خواهد شد.
همچنین سی دی فیلم کامل این جلسه جهت ثبت در آرشیو مجتمع و دسترسی مالکان تهیه خواهد شد و تا چند روز آینده در دفتر مجتمع قرار خواهد گرفت و ساکنان می توانند با مراجعه به دفتر آن را دریافت نمایند.
درود خدمت مالکان و ساکنان گرامی
با احترام به استحضار می رساند تاکنون شرکت های متعددی اسناد مناقصه پروژه دوربین را خریداری نموده اند. با این حال با توجه وجود چند روز تعطیلات عید فطر در فاصله فرصت ده روزه دریافت پاکتهای شرکت در مناقصه و محدود شدن فرصت شرکتها برای بررسی و ارائه پیشنهاد، هیئت مدیره مصوب نمود که مهلت دریافت پاکتهای پیشنهادات را تا پنج اردیبهشت تمدید نماید.
بار دیگر از هر کدام از ساکنان که شرکت صاحب صلاحیت برای شرکت در مناقصه را میشناسند دعوت میکنیم اطلاع رسانی این مناقصه را به آنها انتقال دهند.
انشالله با استعانت از خداوند متعال بعد از پایان این فرصت با حضور بازرسین و صاحبنظران مجتمع، صندوق حاوی پاکت مفتوح و شرکت برگزیده تعیین و اجرای
این پروژه بزرگ مصوب مجمع شروع خواهد شد.
بدیهی است که با توجه به اینکه این پروژه مصوبه مجمع بوده و مدیریت موظف به اخذ سهم واحدها از راههای قانونی و اجرای آن است. بنابراین پرداخت سهم
واحد برای تمام مالکان ضروری بود و تاخیر نه تنها منجر به تضییع حق سایر مالکان خواهد شد بلکه مشمول جریمه دیرکرد خواهد بود.
انشالله به زودی اطلاعات واحدهای پرداخت کننده و بدهکار در صفحه ویژه سایت مجتمع به استحضار همگان خواهد رسید.
اطلاعیه شماره 3 :
درود خدمت همسایگان عزیز
با تشکر از همراهی ساکنان گرامی در پرداخت سهم واحد در پروژه تجهیز مجتمع به دوربین مداربسته و اتاق مانیتورنگ مرکزی بدینوسیله شروع فرایند مناقصه پروژه اعلام میگردد.
بر طبق برنامه ریزی انجام شده در کمیته ویژه پروژه دوربین و تصمیم هیئت مدیره مراحل زیر جهت تعیین پیمانکار و شروع پروژه طی خواهد شد.
۱- با نهایی شدن اسناد مناقصه از تاریخ ۱۹ فروردین اطلاعیه فراخوان مناقصه پروژه در مجتمع منتشر شده است و از همسایگانی که شرکت صاحب صلاحیت را می شناسند دعوت گردید که این شرکت ها را از این اطلاعیه آگاه سازند و یا به دفتر معرفی نمایند.
همچنین به شرکتهای صاحب صلاحیت با سابقه اجرای پروژه هایی مشابه نیز اطلاعیه فراخوان مناقصه ارسال میگردد.
۲- طی ده روز فرصت تا پایان ۲۸ ام فروردین تمامی شرکتهایی که واجد شرایط هستند و تمایل به گرفتن این پروژه دارند میتوانند به دفتر مراجعه میکنند
اسناد مناقصه را تهیه میکنند و پاکتهای دربسته حاوی پیشنهاد قیمت و همچنین تضامین و رزومه شرکت را در داخل جعبه قفل شده که در نگهبانی قرار میگیرد
می ریزند.
این صندوق توسط بازرسین محترم قفل میشود و تا پایان فرصت کلید در اختیار بازرسین خواهد بود.
ده روز دیگر در پایان مهلت در جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرسین و اعضای کمیته مشاوران پروژه (و هر ساکنی که مایل به حضور باشد) صندوق توسط
بازرس باز و پاکتها مفتوح و قرائت خواهد شد و برنده مناقصه مشخص می شود
از اوایل اردیبهشت ماه پس از تعیین شرکت برنده مناقصه عقد قرارداد و ثبت سفارش اجناس، و اجرای پروژه تحت نظارت فنی شرکت مشاور آغاز خواهد شد
انشالله
اطلاعیه شماره دو:
درود خدمت همسایگان گرامی
به اطلاع میرساند که در راستای اجرایی شدن مصوبه دوربین مداربسته، روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه جلسه کمیته مناقصه پروژه دوربین با حضور جمعی از همسایگان صاحبنظر، رئیس هیئت مدیره، بازرس، مدیر اجرایی و نماینده شرکت مشاور پروژه در سالن اجتماعات مجتمع برگزار گردید و شرکت مشاور توضیحاتی در مورد پروژه ارائه نمودند و پس از بحث و تبادل نظر در مورد کم و کیف و زمانبندی برگزاری مناقصه، مفاد قرار داد تصمیم گیری انجام شد.
انشالله هیئت مدیره مدیره و مدیریت مجتمع با تمام توان تلاش خواهند نمود طبق جمع بندی این جلسه مراحل اجرای مناقصه قانونمند، عقد قرارداد و شروع اجرای این پروژه را انجام دهد.
اعضا و بازرسین هیئت مدیره مجتمع از جمله اولین مالکانی بودند که نسبت به پرداخت سهم واحد خود اقدام نمودند
در فایل زیر می توانید تصویر فیشهای پرداختی اعضا و بازرسین هیئت مدیره را مشاهده بفرمایید
اطلاعیه شماره یک:
با استعانت از خداوند متعال، و با امید فراوان به برطرف شدن یکی از مهمترین کمبودهای مجتمع، مصوبه شماره 45 هیئت مدیره در اجرای مصوبه مجمع 1402 مبنی بر تجهیز مشاعات مجتمع به سیستم مانیتورینگ یکپارچه اعلام می گردد. امید است با همکاری سریع همسایگان بتوانیم در اسرع وقت مناقصه عمومی پروژه را اجرا و بتوانیم حداقل تا پیش از پایان سال هر چه سریعتر ثبت سفارش اجناس و تجهیزات را انجام داده و از گزند طوفانهای تورمی پیش رو مصون بمانیم.
گزارش اولیه برآورد هزینه پروژه تجهیز مجتمع به دوربین مدار بسته موضوع مصوبه بند “ر-1” مجمع عمومی سالانه 1402 پس از بحث و تبادل نظر در گروه مشاوران کمیته فنی در جلسه هیئت مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و تصمیمات زیر اخذ گردید.
الف) با توجه به سنگین بودن هزینه برآورد شده و جهت اجرایی تر شدن پروژه مصوب گردید که پروژه به دو فاز تقسیم گردد
فاز 1: مشاعات پارکینگها، محوطه و لابی ها و حیاط و آسانسورها و ایجاد اتاق مانیتورینگ که به صورت عمومی محاسبه می گردد
فاز 2: راهروهای بلوک ها تا پشت بام، راه پله ها و اتصال آن به اتاق مانیتورینگ مرکزی که به صورت بلوک به بلوک محاسبه گردد
ب)مصوب شد با توجه به زمان کم موجود تا پایان سال و افزایش های لحظه ای قیمت ها، در این مرحله هزینه علی الحساب فاز اول بر اساس برآورد شرکت مشاور به میزان هر متر مربع واحد مسکونی 35 هزار تومان اعلام گردد و در سیستم حسابداری وارد گردد. بدیهی است پس از پایان پروژه ریز هزینه ها محاسبه و سهم دقیق هر واحد مشخص می شود و در صورت بستانکار بودن به واحد عودت می شود.
ج) هیئت مدیره مصوب نمود با توجه به ابعاد پروژه برای انتخاب پیمانکار مناقصه عمومی برگزار گردد بر این اساس مقرر شد بر اساس گزارش شرکت مشاور، اسناد مناقصه تهیه و همزمان با جمع آوری وجوه سهم واحدها مناقصه عمومی تحت نظارت بازرسین اعلام گردد و پس از طی تشریفات قانونی پیمانکار انتخاب گردد.
د) از آنجایی که هزینه اعلامی برای ایجاد پوشش نظارت تصویری بر کل مشاعات مجتمع است لذا، آن دسته از مالکانی که برای خودروی خود در پارکینگ دوربین دارند نیز شامل کل این هزینه می شوند و ساکنان فوق مختارند دوربین های فوق را به صورت موازی شبکه یکپارچه مجتمع حفظ و یا جمع آوری کنند.