یکی از مشکلات بسیار مهم مجتمع در طی سالیان گذشته نبود یک نظام جامع و منضبط انبارداری در مجتمع بود.
در سالیان گذشته بعضا انبار بدون هیچ نظم مشخص بود و تلنباری از اجناس نو مستعمل و گاها اسقاطی صرفا در انبار دپو شده بودند. همچنین از برخی اموال کلی یک لیست برداری ناقصی انجام شده بود که متاسفانه با عدم ثبت دقیق آنها در سیستم حسابداری قابلیت بهره برداری دقیق از آن فراهم نبود. از طرفی این امر باعث شد که در زمان تحویل اموال مجتمع به مدیر جدید هیچ لیست مبنایی برای تحویل و تحول وجود نداشته باشد.
تصاویر زیر نشان دهنده وضعیت در هم پیچیده و بدون دسته بندی و نظم انبار مجتمع در زمان شروع به کار مدیر اجرایی جدید بود
در زمان شروع به کار، مدیر محترم اجرایی در کنار وظایف متعدد و متنوع خود در مجتمع، اقدامات مهمی را در جهت ایجاد نظم و ثبت دقیق و ایجاد کدینگ اموال شروع نمودند.
از جمله در اولین قدم با افزایش فضای فیزیکی انبار ایجاد قفسه بندی های جدید و طبقه بندی تدریجی اقلام موجود در انبار یک نظم فیزیکی برای فضای انبار ایجاد کردند.
تصاویر زیر نشان دهنده گوشه هایی از این اقدامات در سال گذشته است.
با حمد و سپاس خداوند و با زحمات مدیر محترم اجرایی، پرسنل محترم خصوصا جناب آقای رحیم کریمی و آقای بیرک آبادی که دارای سابقه و تجربه انبارگردانی بودند، نظام جامع و اصولی انبارداری در مجتمع راه اندازی شد و لیست تمام اموال در سیستم اموال مجتمع ثبت گردیده است. همچنین دفتر انبارگردانی در انبار قرار گرفته و با پیشنهاد مدیر محترم اجرایی، و تصویب هیئت مدیره جناب آقای رحیم کریمی به عنوان مسئول انبار مجتمع منصوب گردیدند .
در نظام حاضر هر گونه خرید در مجتمع ابتدا توسط انباردار در دفتر ورودی اجناس ثبت و به حسابداری اعلام و در سیستم ثبت می گردد و هرگونه خروج با تکمیل فرایند صدور برگه خروج از انبار خارج و مورد استفاده قرار می گیرد.
تصاویر زیر وضعیت حال حاضر انبار مجتمع را نشان می دهد که همچنان در حال تکمیل است.
لازم به توضیح است مدیریت در ابتدای این مسیر ساماندهی انبار و اموال مجتمع قرار دارند و انشالله با گذشت زمان و برطرف شدن نقیصه های موجود یک سیستم کارآمد و شفاف انبارداری به عنوان یک خدمت ماندگار تقدیم ساکنان گرامی خواهد شد.